Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Eleftherios Hatziioannou, Social Media Conference 12: Από τη Wall Street, στη... Love Street

Eleftherios Hatziioannou, Social Media Conference '12

Ειλικρινής, παθιασμένος, γνώστης του αντικειμένου και ένας χαρισματικός ομιλητής. Μερικές εβδομάδες προτού πρωταγωνιστήσει στο Social Media Conference ’12, ο Eleftherios Hatziioannou προσφέρει πρακτικές συμβουλές για τη βέλτιστη αξιοποίηση των Social Media.

Στην αρχή ήταν τα Likes και τα τιτιβίσματα. Μετά, ήρθαν τα professional networks και πιο πρόσφατα τα +1 και τα repins… Ο κόσμος των Social Media εξελίσσεται ραγδαία, θέτοντας νέες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις. Όπως έγραψε πρόσφατα ο Brian Solis στο blog του, «περισσότερο από το 70% των εταιρειών που δέσποζαν το 2003 στο Fortune 1000, δεν θα βρίσκονται εκεί του χρόνου». Διότι, στην εποχή του «Ψηφιακού Δαρβινισμού», πολλές εταιρείες δεν καταφέρνουν να προσαρμοστούν εγκαίρως στα νέα δεδομένα.

Καθότι, λοιπόν, η αποίκιση των Social Media είναι γεμάτη προκλήσεις, ζητήσαμε την πολύτιμη συμβο(υ)λή του Eleftherios Hatziioannou, πρώην Global Social Media Manager της Mercedes-Benz, ο οποίος θα συμμετάσχει ως keynote speaker στο συνέδριο Social Media Conference ’12. Και του θέσαμε μερικά ερωτήματα (που θεωρούμε ότι) απασχολούν τον μέσο έλληνα marketer.

Marketing Week: Τα περισσότερα brands έχουν αντιληφθεί πια την ανάγκη αποίκισης των Social Media. Τι πρέπει να έχουν υπόψη, όμως, προτού αρχίσουν να χαράζουν τη στρατηγική τους;

Eleftherios Hatziioannou:
Αυτό που θα πρότεινα σε κάθε marketer είναι να κατανοήσει πρώτα εις βάθος την επιχείρησή του: Ποιο είναι το USP σας; Ποιοι είναι οι δυνητικοί πελάτες σας; Ποιες οι ανάγκες τους; Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό; Τι είναι αυτό που εκτιμούν οι πελάτες στο προϊόν ή την υπηρεσία σας και τι δεν τους αρέσει;

Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ξεκάθαρες απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα, προτού αποκτήσουμε παρουσία στα Social Media. Πολλοί marketers βιάζονται και, πριν από το πρώτο, έχουν ήδη κάνει το δεύτερο βήμα, κάτι που είναι λάθος. Γιατί, όταν αρχίσεις να εμπλέκεσαι με τους χρήστες, θα είσαι πλέον σαν ανοιχτό βιβλίο. Τα προβλήματα και οι αδυναμίες σου θα βγουν στην επιφάνεια.

Marketing Week: Θεωρείτε εξίσου σημαντικό ο κάθε marketer να έχει πειραματιστεί ο ίδιος έστω και λίγο, με τα sites κοινωνικής δικτύωσης;

Eleftherios Hatziioannou:
Προφανώς. Είναι αναγκαίο να «παίξουν» λιγάκι, να εξερευνήσουν οι ίδιοι τη μαγεία των Social Media. Να κάνουν πρώτα τη μελέτη τους στο σπίτι...

Marketing Week: Η προσέλκυση περισσότερων fans είναι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους των brands. Πώς επιτυγχάνεται ευκολότερα;

Eleftherios Hatziioannou:
Υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες που έχουν εφαρμογή σε κάθε κοινωνικό δίκτυο. Ο καλύτερος τρόπος, πάντως, για να αυξήσουμε τον αριθμό των fans μας είναι φυσικά να κάνουμε ενδιαφέροντα πράγματα και να «ανεβάζουμε» αξιόλογο περιεχόμενο.

Αυτά τα δύο εξακολουθούν να είναι ο ισχυρότερος πόλος έλξης. Πρέπει να δίνουμε στον κόσμο κάτι που κανείς άλλος δεν μπορεί να του δώσει. Ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε μέρος μιας ζωντανής κοινότητας πλέον. Πρέπει να ακούμε, λοιπόν, το κοινό μας και να το ρωτάμε τι θα ήθελε από εμάς. Οφείλουμε να κουβεντιάζουμε μαζί τους.

Αν τους αρέσει αυτό που τους προσφέρουμε, θα φροντίσουν οι ίδιοι να το «διαφημίσουν». Το φαινόμενο της χιονοστιβάδας ισχύει και στα Social Media.
Μόλις αποκτήσει ένα brand δυναμική, όλο και περισσότεροι θα σπεύδουν καθημερινά στη σελίδα του.

Στην αρχή ήταν τα Likes και τα τιτιβίσματα. Μετά, ήρθαν τα professional networks και πιο πρόσφατα τα +1 και τα repins… Ο κόσμος των Social Media εξελίσσεται ραγδαία, θέτοντας νέες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις. Όπως έγραψε πρόσφατα ο Brian Solis στο blog του, «περισσότερο από το 70% των εταιρειών που δέσποζαν το 2003 στο Fortune 1000, δεν θα βρίσκονται εκεί του χρόνου». Διότι, στην εποχή του «Ψηφιακού Δαρβινισμού», πολλές εταιρείες δεν καταφέρνουν να προσαρμοστούν εγκαίρως στα νέα δεδομένα.

Καθότι, λοιπόν, η αποίκιση των Social Media είναι γεμάτη προκλήσεις, ζητήσαμε την πολύτιμη συμβο(υ)λή του Eleftherios Hatziioannou, πρώην Global Social Media Manager της Mercedes-Benz, ο οποίος θα συμμετάσχει ως keynote speaker στο συνέδριο Social Media Conference ’12. Και του θέσαμε μερικά ερωτήματα (που θεωρούμε ότι) απασχολούν τον μέσο έλληνα marketer.

Marketing Week: Τα περισσότερα brands έχουν αντιληφθεί πια την ανάγκη αποίκισης των Social Media. Τι πρέπει να έχουν υπόψη, όμως, προτού αρχίσουν να χαράζουν τη στρατηγική τους;

Eleftherios Hatziioannou:
Αυτό που θα πρότεινα σε κάθε marketer είναι να κατανοήσει πρώτα εις βάθος την επιχείρησή του: Ποιο είναι το USP σας; Ποιοι είναι οι δυνητικοί πελάτες σας; Ποιες οι ανάγκες τους; Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό; Τι είναι αυτό που εκτιμούν οι πελάτες στο προϊόν ή την υπηρεσία σας και τι δεν τους αρέσει;

Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ξεκάθαρες απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα, προτού αποκτήσουμε παρουσία στα Social Media. Πολλοί marketers βιάζονται και, πριν από το πρώτο, έχουν ήδη κάνει το δεύτερο βήμα, κάτι που είναι λάθος. Γιατί, όταν αρχίσεις να εμπλέκεσαι με τους χρήστες, θα είσαι πλέον σαν ανοιχτό βιβλίο. Τα προβλήματα και οι αδυναμίες σου θα βγουν στην επιφάνεια.

Marketing Week: Θεωρείτε εξίσου σημαντικό ο κάθε marketer να έχει πειραματιστεί ο ίδιος έστω και λίγο, με τα sites κοινωνικής δικτύωσης;

Eleftherios Hatziioannou:
Προφανώς. Είναι αναγκαίο να «παίξουν» λιγάκι, να εξερευνήσουν οι ίδιοι τη μαγεία των Social Media. Να κάνουν πρώτα τη μελέτη τους στο σπίτι...

Marketing Week: Η προσέλκυση περισσότερων fans είναι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους των brands. Πώς επιτυγχάνεται ευκολότερα;

Eleftherios Hatziioannou:
Υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες που έχουν εφαρμογή σε κάθε κοινωνικό δίκτυο. Ο καλύτερος τρόπος, πάντως, για να αυξήσουμε τον αριθμό των fans μας είναι φυσικά να κάνουμε ενδιαφέροντα πράγματα και να «ανεβάζουμε» αξιόλογο περιεχόμενο.

Αυτά τα δύο εξακολουθούν να είναι ο ισχυρότερος πόλος έλξης. Πρέπει να δίνουμε στον κόσμο κάτι που κανείς άλλος δεν μπορεί να του δώσει. Ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε μέρος μιας ζωντανής κοινότητας πλέον. Πρέπει να ακούμε, λοιπόν, το κοινό μας και να το ρωτάμε τι θα ήθελε από εμάς. Οφείλουμε να κουβεντιάζουμε μαζί τους.

Αν τους αρέσει αυτό που τους προσφέρουμε, θα φροντίσουν οι ίδιοι να το «διαφημίσουν». Το φαινόμενο της χιονοστιβάδας ισχύει και στα Social Media.
Μόλις αποκτήσει ένα brand δυναμική, όλο και περισσότεροι θα σπεύδουν καθημερινά στη σελίδα του.


Marketing Week: Η διαφήμιση στα sites κοινωνικής δικτύωσης πόσο βοηθάει;

Eleftherios Hatziioannou:
Βοηθάει. Μπορεί να δώσει ώθηση στην καμπάνια ενός brand. Συνεπώς, ναι, αξίζει να επενδύουν μέρος των κονδυλίων τους εκεί. Υπό μία προϋπόθεση, όμως: οι διαφημίσεις να οδηγούν κάπου όπου αξίζει τον κόπο να πάει ο αποδέκτης. Σε μία σελίδα ή έναν λογαριασμό που ο κόσμος θα θέλει να κάνει «Like» ή «Follow», ή κάποιο σχόλιο.

Marketing Week: Δεν είναι εύκολο, ωστόσο αρκετά brands έχουν καταφέρει, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, να αποκτήσουν τη δική τους πολυπληθή κοινότητα. Να ανοίξουν σαμπάνια ή υπάρχουν πιο σημαντικά metrics τα οποία οφείλουν να λαμβάνουν υπόψη;

Eleftherios Hatziioannou:
Για τη σαμπάνια καλύτερα να ρωτήσετε τον... Gary Vaynerchuk! Ας μην υποτιμάμε, πάντως, τη δύναμη που μπορεί να έχει η θετική σκέψη και ο εορτασμός μιας επιτυχίας. Πρέπει να γιορτάζουμε τα επιτεύγματά μας και να δείχνουμε την εκτίμησή μας τόσο προς την ομάδα μας, όσο και προς την κοινότητά μας. Η αύξηση των fans μας δεν είναι κάτι ευκαταφρόνητο. Μπορεί να μας βοηθήσει ποικιλοτρόπως.

Για παράδειγμα, ίσως πείσει τους σκεπτικιστές εντός της εταιρείας ότι η προσπάθειά μας φέρνει αποτελέσματα ή να «ξεκλειδώσει» υψηλότερα κονδύλια για την επόμενη χρονιά. Από την άλλη, χρήσιμο είναι να θυμόμαστε ότι το μέγεθος δεν μετράει πάντοτε. Εν ολίγοις, θα προτιμούσα να είχα μία ολιγομελή μα αφοσιωμένη κοινότητα, παρά μία γεμάτη ανενεργούς fans, τους λεγόμενους «οπαδούς-φαντάσματα», οι οποίοι ήρθαν στη σελίδα μου μόνο και μόνο επειδή ήθελαν να κερδίσουν ένα iPad ή κάποιο άλλο δώρο.

Marketing Week: Πράγματι, υπάρχουν δεκάδες sites με πολυάριθμούς fans αλλά και πολύ χαμηλά engagement rates. Πώς μπορεί να αυξήσει κανείς τη συχνότητα εμπλοκής των χρηστών;

Eleftherios Hatziioannou:
Όπως τόνισα νωρίτερα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ακούμε τους συνομιλητές μας και να συμμετέχουμε σε συζητήσεις με την κοινότητα. Η επικοινωνία είναι αμφίδρομη πλέον. Ας ξεχάσουμε τη γεμάτη έπαρση μονομερή μετάδοση μηνυμάτων. Ξοδεύαμε εκατομμύρια δολάρια για να προωθήσουμε το μήνυμά μας, ασχέτως εάν ενδιέφερε το κοινό μας ή όχι.

Πρέπει να δείξουμε στους fans μας ότι νοιαζόμαστε γι’ αυτούς. Όποτε μπορούμε, συνεπώς, θα πρέπει να πρωτοτυπούμε με τις ενέργειές μας αλλά και να «χτίζουμε» προσωπικές σχέσεις. Είναι καθοριστικό να βρούμε τη σωστή ισορροπία, ώστε να δίνουμε την ευκαιρία στον κόσμο, πέρα από το να εκτίθεται στα μηνύματά μας, να μοιράζεται κιόλας τις σκέψεις του και να είναι συνδημιουργός. Αν τους αντιμετωπίζουμε με ειλικρινές ενδιαφέρον, δεν θα βγούμε χαμένοι.

Marketing Week: Πώς «μεταφράζονται» όλα αυτά σε ό,τι αφορά την καθημερινή παρουσία ενός brand στα Social Media;

Eleftherios Hatziioannou:
Είναι χρήσιμο να έχουμε έτοιμο ένα βασικό συντακτικό πλάνο. Να έχουμε προγραμματίσει, δηλαδή, κάθε μέρα ποια άρθρα σκοπεύουμε να «ανεβάσουμε». Μόνο που θα πρέπει να έχουμε κρατήσει και «χώρο» για posts σχετικά με τάσεις και θέματα που προκύπτουν και πηγάζουν καθημερινά από τα μέλη της κοινότητάς μας. Ο κόσμος είναι εξυπνότερος από όσο νομίζουμε εμείς οι marketers. Καταλαβαίνουν εάν νοιαζόμαστε ή όχι. Θα το επαναλάβω, λοιπόν, ότι υποχρέωσή μας είναι να νοιαζόμαστε πραγματικά. Αλλιώς θα εκτεθούμε.

Marketing Week: Με δεδομένο ότι διακριθήκατε ως Social Media Manager στη Mercedes-Benz, ποια είναι, κατά τη γνώμη σας, τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει κάποιος για να πετύχει σε αυτόν τον ρόλο;

Eleftherios Hatziioannou:
Κάθε εταιρεία που επιθυμεί να προσλάβει ή να αναθέσει σε κάποιο στέλεχός της τον ρόλο του Social Media Manager, θα πρέπει να αναζητήσει κάποιον με πάθος για την επικοινωνία και τη διαδραστικότητα. Κρίνοντας εκ πείρας, αυτός που θα επιλεγεί θα ήταν χρήσιμο να έχει ισχυρή προσωπικότητα για να μπορεί να διαχειρίζεται την πίεση. Να έχει την ικανότητα να κρατάει την ψυχραιμία του όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα και να μπορεί να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά πολλές διαφορετικές καταστάσεις. Όπως, για παράδειγμα, τα παράπονα από πελάτες, την έλλειψη υποστήριξης ενδοεταιρικά και τα περιορισμένα κονδύλια.

Και, τέλος, μία ακόμα απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχει κάποιος σε αυτόν τον ρόλο είναι να αγαπάει τον άνθρωπο και να τον ενδιαφέρουν οι ανάγκες και η ευημερία των γύρω του. Άλλωστε, τα Social Media έχουν να κάνουν με... «re(a)lationships».

Marketing Week: Μία κρίσιμη ερώτηση στο μυαλό κάθε CEO έχει να κάνει με το R.O.I. Έχετε κάποια συμβουλή για την καλύτερη δυνατή μέτρηση της παρουσίας ενός brand στα Social Media;

Eleftherios Hatziioannou:
Καλά κάνουν οι CEOs και τους απασχολεί το R.O.I. Διότι στόχος κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι η κερδοφορία. Πρέπει, ωστόσο, όλοι μας να θυμόμαστε ότι είναι λάθος να εστιάζουμε σε βραχυπρόθεσμα οικονομικά αποτελέσματα. Στα Social Media δεν πρέπει να είναι τα χρήματα στο επίκεντρο, αλλά οι ανάγκες του κόσμου. Αυτό που θα πρότεινα, ως εκ τούτου, σε κάθε brand που δραστηριοποιείται στα sites κοινωνικής δικτύωσης, θα ήταν να αναπτύξει μερικά συγκεκριμένα KPIs (βασικοί δείκτες απόδοσης), με βάση τη στρατηγική του στα Social Media.

Έτσι, θα μπορείτε να καταγράφετε και να αξιολογείτε την απόδοσή σας. Έχετε, όμως, υπόψη ότι τα metrics δεν θα πρέπει να αφορούν μόνο στην ανάπτυξη. Θα πρέπει να έχουν να κάνουν και με πιο ποιοτικά στοιχεία. Όπως το ποσοστό των παραπόνων που αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς, κατά πόσο οι χρήστες κάνουν σχόλια ή/και share τα posts σας, καθώς και πόσες ήταν οι ιδέες που αντλήσατε από τα Social Media.

Και, ναι, ας εξετάζετε και πιο ποσοτικά metrics, όπως είναι, για παράδειγμα, ο κόσμος που καταλήγει στο site σας μέσω των sites κοινωνικής δικτύωσης. Με άλλα λόγια, η ενδεδειγμένη λύση είναι ο συνδυασμός ποιοτικών και ποσοτικών metrics.

Marketing Week: Μιας και μιλάμε για τα Social Media, δεν θα μπορούσα να μην ζητήσω την άποψή σας για το Pinterest το οποίο βρίσκεται αυτήν την περίοδο στο επίκεντρο της επικαιρότητας...

Eleftherios Hatziioannou:
Η επιτυχία του δεν είναι τυχαία. Πίσω από το Pinterest βρίσκεται μία σπουδαία ομάδα, η οποία χαίρει της στήριξης πολύπειρων επενδυτών. Θεωρώ ότι το μυστικό της επιτυχίας τους είναι η «οπτική» προσέγγιση του social networking. Ο κόσμος λατρεύει τις φωτογραφίες. Η δύναμη της φωτογραφίας έχει αποδεχτεί και στο παρελθόν, τόσο με το Flickr όσο και με την εφαρμογή Instagram η οποία επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει μοναδικές φωτογραφίες.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, το Pinterest έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον για μερικούς πολύ «οπτικούς» κλάδους, όπως αυτοί της μόδας, της αρχιτεκτονικής, του design, της εστίασης και των ταξιδιών. Βέβαια, όλα έχουν να κάνουν με τη συνολική στρατηγική του brand. Αν πάντως, δεν έχετε παρουσία μέχρι τώρα στα Social Media, πιστεύω ότι το Pinterest δεν είναι το σωστό πρώτο βήμα για εσάς.

Marketing Week: Τη συμβουλευτική εταιρεία σας την ονομάσατε «Peopleizers» και ο τίτλος που αναγράφεται στην επαγγελματική κάρτα σας είναι «Human Being». Αν και είναι σαφές το μήνυμα που θέλετε να περάσετε, θα θέλατε να εξηγήσετε λίγο περισσότερο τη φιλοσοφία σας;

Eleftherios Hatziioannou:
Για μένα έχει τεράστιο ενδιαφέρον ο ανθρώπινος παράγοντας στη ζωή και στη δουλειά. Λατρεύω τους ανθρώπους και πιστεύω στην ανθρώπινη προοπτική. Μπορούμε να κάνουμε απίστευτα πράγματα. Ειλικρινά με τρελαίνει όταν βλέπω πόση ικανότητα παραμένει αναξιοποίητη. Τόσο πολύς κόσμος ζει μια ζωή που δεν θέλει να ζει. Κάνει δουλειά που δεν του αρέσει. Και αυτός είναι ένας φαύλος κύκλος, στον οποίο θέλω να παρέμβω.

Μόνο χαρούμενοι υπάλληλοι μπορούν να κάνουν χαρούμενους τους πελάτες μας. Μόνο χαρούμενοι πελάτες θα μας συστήσουν σε φίλους και συγγενείς.
Και μόνο με μία πιστή βάση πελατών θα καταφέρει ο CEO να δημιουργήσει μια εταιρεία που θα αντέξει στον χρόνο. Οι επιχειρήσεις που δεν είναι ανθρωποκεντρικές, θα αντιμετωπίσουν μεγάλο πρόβλημα. Γιατί τα Social Media θα τους εκθέσουν. Ποιος θέλει να συνεργάζεται με μία εταιρεία, η οποία δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα χρήματα παρά στους ανθρώπους;

Marketing Week: Πέρυσι μου είχατε πει ότι προτίθεστε να γράψετε ένα βιβλίο γύρω από τα Social Media. Είναι ακόμα ένας από τους άμεσους στόχους σας;

Eleftherios Hatziioannou:
Ναι. Έχω αρχίσει να καταγράφω όλες αυτές τις σκέψεις και απόψεις μου σε ένα μικρό βιβλίο το οποίο εκτιμώ ότι θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι. Ο τίτλος του θα είναι «From Wall Street to Love Street». Για να απαντήσω, ωστόσο, στο προηγούμενο ερώτημά σας, όντως ο τίτλος μου είναι «Human Being». Γιατί;

Όπως είχε πει κάποτε ο συγγραφέας Robin Sharma, «ο πραγματικός ηγέτης δεν χρειάζεται τίτλο». Όλοι μας μπορούμε να γίνουμε ηγέτες στην οικογένειά μας, στη δουλειά μας, στην κοινωνία. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το βιβλίο του «The leader who had no title». Πιστεύω ότι, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η Ελλάδα έχει ανάγκη τέτοια ηγεσία σήμερα.

Επέλεξα, λοιπόν, αυτόν τον τίτλο επειδή θέλω να με σέβονται και να με αγαπούν γι’ αυτό που είμαι και για όλα όσα πρεσβεύω και πράττω. Και όχι για αυτό που υποδηλώνει λίγο μελάνι πάνω στην επαγγελματική κάρτα μου.

Marketing Week: Μία τελευταία ερώτηση προτού ανανεώσουμε το ραντεβού μας για τις 27 Απριλίου. Για ποιον λόγο αξίζει να σας παρακολουθήσουν οι έλληνες marketers και διαφημιστές στο Social Media Conference ’12;

Eleftherios Hatziioannou:
Διότι δεν πρέπει να χάσουν την ευκαιρία να γνωρίσουν αξιόλογους ανθρώπους και να διευρύνουν το επαγγελματικό δίκτυό τους. Ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι βοηθάει πολύ να ακούς την άποψη τρίτων για τα θέματα που σε απασχολούν. Μπορεί να αποδειχτεί εξαιρετικά ωφέλιμο να βλέπεις πώς αντιμετωπίζουν κάποιοι άλλοι παρόμοιες προκλήσεις.

Σε ό,τι αφορά δε την παρουσίασή μου, όσοι έρθετε θα δείτε έναν τύπο με πολύ πάθος, ο οποίος αγαπάει αυτό που κάνει. Και ελπίζω ότι θα βρείτε πολύτιμες τις εμπειρίες που θα μοιραστώ μαζί σας από τη συνεργασία μου με κορυφαία brands και όλα όσα έχω κάνει στα Social Media τα τελευταία χρόνια. Θα τα πούμε τον Απρίλιο και, αν το επιθυμείτε, ευχαρίστως να πάμε και για έναν καφέ!

Ο «Lefti» & το Social Media Conference ’12
Ο «Lefti» έγινε ευρύτερα γνωστός ως Global Social Media Manager της Mercedes-Benz. Ήταν αυτός που «ενορχήστρωσε» τη στρατηγική του brand στα Social Media και, όταν επέλεξε να αποχωρήσει στα τέλη του 2010, η Mercedes-Benz αριθμούσε ήδη περισσότερα από 2 εκατ. μέλη στο Facebook.

Πλέον, συμβάλλει ως New Media Advisor στην digital ανάπτυξη του γερμανικού brand ένδυσης s.Oliver, ενώ, μέσω της εταιρείας Peopleizers, συνεργάζεται με πολλές επιχειρήσεις ως σύμβουλος γύρω από το Social Media Marketing. Θα είναι η δεύτερη φορά που θα συμμετάσχει σε συνέδριο της Boussias Communications, μιας και είχε δώσει το «παρών» ως keynote ομιλητής στο Online Marketing Conference ’11.

Εκεί, όπου, παρά την αξιοσημείωτη παρουσία σημαντικών στελεχών από καταξιωμένες εταιρείες όπως οι VCCP, ?kestam Holst, Saint@RKCR, Yahoo! και Microsoft, πήρε την υψηλότερη βαθμολογία από κάθε άλλον.  Το Social Media Conference ’12 θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27 Απριλίου και θα συμμετάσχουν σε αυτό κορυφαίοι ομιλητές, όπως ο Αμερικανός Dave Kerpen (Likeable Media), ο Ιρλανδός Niall Harbison (Simply Zesty) και ο Βρετανός Paul Armstrong (Mindshare).

Για περισσότερες πληροφορίες και για να εξασφαλίσετε θέση στο συνέδριο που πέρυσι προσέλκυσε περισσότερα από 500 στελέχη της εγχώριας αγοράς, επισκεφτείτε το www.socialmediaconference.gr.

« 1 2 3 4 »
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
UM
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • POST EVENT SOCIALIZING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR