Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Ανδρέας Στάιος

Digital Director, UM

Ανδρέας Στάιος
Ανδρέας Στάιος

Ο Ανδρέας ασχολείται με την ελληνική διαφήμιση από το 1994 έχοντας κατά καιρούς εργαστεί σε μεγάλες εταιρίες όπως η OgilvyOne, η UpSet! και η Fortune.

Έχει δουλέψει για κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands μεταξύ των οποίων: Ολυμπιακή Ζυθοποιία, Deree/Pierce / ALBA, RECKITT BENCKISER.

Από το 2011 είναι Digital Director στην UM, media agency του ομίλου IPG Mediabrands, όπου φέρει την ευθύνη για την ανάπτυξη του πελατολογίου της εταιρίας στο ψηφιακό περιβάλλον.

Τα Social Media αποτελούν βασικό άξονα στρατηγικής των πελατών της UM και πεποίθηση του είναι ότι χτίζοντας ευδιάκριτες στρατηγικές προσαρμοσμένες στον χαρακτήρα του κάθε καναλιού επικοινωνίας μεγιστοποιούμε το όφελος από την χρήση του μέσου.

Στο Social Media Conference’17 ο Ανδρέας παρουσίασε στο ελληνικό κοινό την διεθνή έρευνα Wave9.

TW @astaios

Σύνοψη παρουσίασης
“Wave 9: The Meaning of Moments”

Η UM πιστεύει ότι better science & better art φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα στους πελάτες μας στις στιγμές που έχουν περισσότερη σημασία.

Η WAVE είναι ένα project που ζωντανεύει ακριβώς αυτό το concept. Χρησιμοποιώντας τα smartphones όσο ποτέ μας φέρνει πιο κοντά στο να ζούμε από στιγμή σε στιγμή.

Είναι ξεκάθαρο ότι παρά τον κατακλυσμό πληροφοριών και περιεχομένου, κάποιες στιγμές συγκεντρώνουν την προσοχή όλων μας.

Είτε είναι αθλητικά γεγονότα παγκόσμιας σημασίας όπως οι Ολυμπιακοί αγώνες, είτε η συγκινητική στιγμή που χάνουμε έναν αγαπημένο καλλιτέχνη, κάποιες στιγμές ξεχωρίζουν.

Και οι στιγμές αυτές γίνονται απίστευτα σημαντικές για τους καταναλωτές. Όταν κοιτάξει κανείς όλες τις πλατφόρμες Social Media θα δει ότι αυτές που σου επιτρέπουν να δημιουργήσεις και να μοιραστείς στιγμές, είναι εκείνες που ο χρήστης επιλέγει περισσότερο.

Έτσι το challenge είναι να βρούμε τις στιγμές δεκτικότητας του καταναλωτή, ώστε να εντοπίσουμε ευκαιρίες, να στοχεύσουμε τα κοινά μας με μηνύματα που είναι σχετικά και ουσιαστικά γι’αυτούς.

Αυτό είναι και το αντικείμενο του Wave 9: The Meaning of Moments.

Διεθνείς ομιλητές

Sedge Beswick Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50” ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε τη δική της εταιρεία με εξειδίκευση στο Influencer Marketing.
Sarah Flannery Η Sarah είναι Head of Display & Paid Social στη Forward3D, ένα πολυβραβευμένο Performance Marketing Agency με πελάτες όπως οι Net-A-Porter, British Airways, Hertz, Ralph Lauren, Hilton και New Look.
Ian Forrester Ως Global VP of Insight στην περίφημη Unruly, ο Ian αξιοποιεί τις γνώσεις του για την καταναλωτική συμπεριφορά και το social video , προκειμένου να χαράσσει αποτελεσματικές στρατηγικές περιεχομένου για κορυφαία brands ανά την υφήλιο.
Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Social Media agency με έδρα το Λονδίνο, εμμονή με το ROI και μεγάλη εμπειρία στο Social Strategy, το Creative Design, το Creative Copywriting & τα Social Paid Media.
Fabrizio Rinaldi Από τη θέση του Social Media Director, ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media. Ο ίδιος αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP.
Anneli Rispens Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s, με στόχο την αξιοποίηση των νέων τάσεων.
CeAnn Simpson Η CeAnn εργάζεται ως Business Development Manager στην SoAmpli, μια βραβευμένη εταιρεία η οποία ειδικεύεται στο Social Advocacy και μετατρέπει τις ομάδες πωλήσεων σε “social selling stars”.
Alexander Woggon Από τη θέση του Senior Sales Manager, ο Alexander είναι υπεύθυνος για τη συνεργασία της Unruly με τα μεγαλύτερα Διαφημιστικά Δίκτυα, καθώς και με πελάτες όπως οι Unilever, Nestle, Daimler, Airbnb και Samsung.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
UM
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • POST EVENT SOCIALIZING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR