Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017

Sedge Beswick

Managing Director, SEEN Connects

Sedge Beswick
Sedge Beswick

Έχοντας εργαστεί για brands όπως οι Red Bull & Vodafone, η Sedge εντάχθηκε στο ASOS όπου ανέλαβε καθήκοντα Global Senior Social Media & Community Talent Manager.

Εκεί κέρδισε την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50”.

Πλέον, έπειτα από σχεδόν 5 χρόνια παρουσίας στο ASOS, η Sedge αποφάσισε να ιδρύσει την SEEN Connects, μία εταιρεία η οποία εξειδικεύεται στο Influencer Marketing & τα Social Media.

Η Sedge Beswick συμμετείχε στην ενότητα "Power to the People: How to Grow your Business with Influencer Marketing & Social Advocacy".

Σύνοψη Παρουσίασης
Influencer Marketing 101

Στην παρουσίασή της με τίτλο “Influencer Marketing 101”, η Sedge Beswick εστιάζει στο φαινόμενο Influencer Marketing, αναλύει τα κόστη που σχετίζονται με αυτό και εξηγεί πώς να μετράτε σωστά την αποτελεσματικότητα των ενεργειών σας. Επίσης, μοιράζεται ενδιαφέροντα case studies και δίνει πρακτικές συμβουλές για αυξημένο ROI.

Διεθνείς ομιλητές

Sedge Beswick Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50” ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε τη δική της εταιρεία με εξειδίκευση στο Influencer Marketing.
Sarah Flannery Η Sarah είναι Head of Display & Paid Social στη Forward3D, ένα πολυβραβευμένο Performance Marketing Agency με πελάτες όπως οι Net-A-Porter, British Airways, Hertz, Ralph Lauren, Hilton και New Look.
Ian Forrester Ως Global VP of Insight στην περίφημη Unruly, ο Ian αξιοποιεί τις γνώσεις του για την καταναλωτική συμπεριφορά και το social video , προκειμένου να χαράσσει αποτελεσματικές στρατηγικές περιεχομένου για κορυφαία brands ανά την υφήλιο.
Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Social Media agency με έδρα το Λονδίνο, εμμονή με το ROI και μεγάλη εμπειρία στο Social Strategy, το Creative Design, το Creative Copywriting & τα Social Paid Media.
Fabrizio Rinaldi Από τη θέση του Social Media Director, ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media. Ο ίδιος αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP.
Anneli Rispens Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s, με στόχο την αξιοποίηση των νέων τάσεων.
CeAnn Simpson Η CeAnn εργάζεται ως Business Development Manager στην SoAmpli, μια βραβευμένη εταιρεία η οποία ειδικεύεται στο Social Advocacy και μετατρέπει τις ομάδες πωλήσεων σε “social selling stars”.
Alexander Woggon Από τη θέση του Senior Sales Manager, ο Alexander είναι υπεύθυνος για τη συνεργασία της Unruly με τα μεγαλύτερα Διαφημιστικά Δίκτυα, καθώς και με πελάτες όπως οι Unilever, Nestle, Daimler, Airbnb και Samsung.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
UM
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • POST EVENT SOCIALIZING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR