Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Sarah Flannery

Head of Display & Paid Social, Forward3D

Sarah Flannery
Sarah Flannery

Ως Head of Display & Paid Social στη Forward3D, η Sarah έχει την ευκαιρία να συνεργάζεται με καταξιωμένα brands από πολλούς διαφορετικούς κλάδους. Έχει περισσότερα από 7 χρόνια εμπειρίας στο χώρο, αγαπά τα ταξίδια και τα τελευταία χρόνια έχει βραβευτεί πολλάκις ως μέλος της Forward3D.

Η Forward3D είναι ένα από τα μεγαλύτερα Performance Marketing agencies στον κόσμο με παρουσία σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, η Σανγκάη, το Παρίσι, το Αμβούργο και το Τόκυο.

Στο πελατολόγιό της δεσπόζουν brands όπως οι Net-A-Porter, British Airways, Hertz, Ralph Lauren, Hilton και New Look, ενώ μόνο πέρυσι βραβεύτηκε, μεταξύ άλλων, ως Agency of the Year στα European Performance Marketing Awards και ως Best Digital Marketing Agency στα The Drum Network Awards.

Η Sarah Flannery συμμετείχε στην ενότητα "Social Performance: How to Step up your eCommerce Game with Social Media".

Σύνοψη Παρουσίασης
"The 7 Deadly Sins of Paid Social"

Ουδείς αμφισβητεί ότι η διαφήμιση στα Social Media πρέπει να βρίσκεται στο media plan κάθε brand. Έχοντας αποδείξει εδώ και καιρό ότι μπορεί να συμβάλει στην επίτευξη μετρήσιμων στόχων, το Facebook ήδη απορροφά γύρω στο 33.9% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης στο Display.

Και αυτή η τάση για όλο και μεγαλύτερη διαφημιστική επένδυση στα Social Media κάθε άλλο παρά θα αλλάξει. Διότι, ακολουθώντας τα χνάρια του Facebook, τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα σπεύδουν να εμπλουτίσουν τις υπηρεσίες τους λανσάροντας διαφημιστικά formats που εξυπηρετούν ξεκάθαρους performance στόχους.

Η δυνατότητα αποτελεσματικής στόχευσης στα Social Media σίγουρα βοηθάει τα brands να ενισχύσουν το ROI των διαφημιστικών ενεργειών τους. Εν τούτοις, όπως δηλώνει η Sarah, «τα λάθη δεν αποφεύγονται. Και αποδεικνύεται ότι δεν είναι πάντοτε τόσο σαφές τι απαιτείται για να επιτύχεις χειροπιαστά αποτελέσματα». Γι’ αυτό και στην παρουσίασή της εστιάζει στα ατοπήματα στα οποία υποπίπτουν τα brands στην προσπάθειά τους για αυξημένες πωλήσεις και εξηγεί τι πρέπει να αλλάξουν για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική της διαφήμισης στα Social Media.

Διεθνείς ομιλητές

Sedge Beswick Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50” ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε τη δική της εταιρεία με εξειδίκευση στο Influencer Marketing.
Sarah Flannery Η Sarah είναι Head of Display & Paid Social στη Forward3D, ένα πολυβραβευμένο Performance Marketing Agency με πελάτες όπως οι Net-A-Porter, British Airways, Hertz, Ralph Lauren, Hilton και New Look.
Ian Forrester Ως Global VP of Insight στην περίφημη Unruly, ο Ian αξιοποιεί τις γνώσεις του για την καταναλωτική συμπεριφορά και το social video , προκειμένου να χαράσσει αποτελεσματικές στρατηγικές περιεχομένου για κορυφαία brands ανά την υφήλιο.
Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Social Media agency με έδρα το Λονδίνο, εμμονή με το ROI και μεγάλη εμπειρία στο Social Strategy, το Creative Design, το Creative Copywriting & τα Social Paid Media.
Fabrizio Rinaldi Από τη θέση του Social Media Director, ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media. Ο ίδιος αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP.
Anneli Rispens Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s, με στόχο την αξιοποίηση των νέων τάσεων.
CeAnn Simpson Η CeAnn εργάζεται ως Business Development Manager στην SoAmpli, μια βραβευμένη εταιρεία η οποία ειδικεύεται στο Social Advocacy και μετατρέπει τις ομάδες πωλήσεων σε “social selling stars”.
Alexander Woggon Από τη θέση του Senior Sales Manager, ο Alexander είναι υπεύθυνος για τη συνεργασία της Unruly με τα μεγαλύτερα Διαφημιστικά Δίκτυα, καθώς και με πελάτες όπως οι Unilever, Nestle, Daimler, Airbnb και Samsung.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
UM
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • POST EVENT SOCIALIZING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR